Jak chronić dane i reputację firmy – najważniejsze inwestycje w IT
Współczesne trendy biznesowe związane z cyfryzacją sprawiły, że cyberbezpieczeństwo stało się jednym z priorytetów nie tylko dla CIO, ale także dla innych CXO. Według raportu Ponemon Institute, roczne koszty związane z cyberprzestępczością sięgają 77 mln USD. Co jednak równie ważne, wycieki danych mają negatywny wpływ na reputację firmy. Dlatego ochrona biznesu przed zagrożeniami cyfrowymi oznacza jednocześnie ochronę marki.
Co można zrobić, żeby zapewnić swojej organizacji bezpieczeństwo. Bill Kleyman, wiceprezes ds. strategii i innowacji w MTM Technologies, przedstawia kompletną architekturę obejmującą zarówno ochronę systemów IT, jak i reputacji marki. Jego koncepcja zasadza się na podnoszeniu poziomu automatyzacji – rozwiązań bezpieczeństwa, samego IT oraz procesów biznesowych.
Automatyzacja przynosi bowiem liczne, istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa, korzyści: zwiększa możliwości kontroli użytkowników, obciążeń i danych, a także rozszerza możliwości prognozowania. Dlatego automatyzacja centrum danych odgrywa w planie Billa Kleymana istotną rolę.
Jeśli chcecie poznać wszystkie szczegóły koncepcji Billa Kleymana, pozwalającej chronić IT i reputację firmy, zapraszamy do zapoznania się z poniższym raportem.
Pobierz raport