Digitalizacja operacji biznesowych to klucz do cyfrowej transformacji

Kiedy znajdujemy idealne miejsce na rakiecie tenisowej, tzw. sweet spot, wiemy to od razu. Mówi nam to nie tylko dźwięk czy intuicja, odczucie, lecz także łatwość, z jaką odbijamy piłkę, precyzja uderzenia i szybkość poruszania się piłki. Podobnie jest w squashu czy golfie. Podobnie jest również w biznesie. Znajdując “idealny punkt”, osiągamy maksymalny pęd rozwojowy i potencjał inwestycyjny, a jednocześnie jesteśmy w stanie uczynić nasz sukces powtarzalnym.

Powiedzmy sobie uczciwie: szanse na dokonanie prawdziwej rewolucji na miarę Ubera są niewielkie. Dlatego w większości firm transformacja powinna zacząć się od wewnątrz organizacji, od danych. Oto biznesowy sweet spot cyfrowej transformacji.

Na czym polega różnica pomiędzy większością działających na rynku firm a start-upami? Na posiadaniu klientów. Dlatego przygotowana przez HPE prezentacja Hitting Back Against Disruption – How focusing on a digital transformation sweet spot pays off koncentruje się na tym, w jaki sposób dokonać cyfrowej transformacji i przenieść doświadczenie klientów na wyższy poziom dzięki wykorzystaniu informacji pozyskanych ze zgromadzonych w firmie danych.

Dowiedz się, jak to zrobić! Zobacz prezentację poniżej

Pobierz raport